Ekstraordinær Generalforsamling afholdt

Ekstraordinær Generalforsamling afholdt

Vi afholdt d. 1. maj 2025 Ekstraordinær Generalforsamling i Uhrhøj Mini LAN Party i Petersmindehallens Kantine på Uhrhøj fra kl. 19:00–21:30 (13 deltagere).

Referat kan også downloades HER

1. Valg af dirigent, referent & stemmetællere

  • Dirigent: Ivan Abrahamsen (Formand)
  • Referent: Anne Dorte Holm (Præmieansvarlig)
  • Stemmetællere: Jes [efternavn ukendt], Niclas Dupont Enemark

Dirigenten konstaterede, at generalforsamlingen var lovligt indkaldt og beslutningsdygtig.

2. Præsentation af ny bestyrelse

  • Ivan Abrahamsen – Formand
  • Anders Nielsen – Næstformand (tiltræder officielt, når vedtægterne er registreret)
  • Lars Brooke – Kasserer
  • Kim Andresen – Teknisk Ansvarlig
  • Anne Dorte Holm – Præmieansvarlig
  • Johan Svensson – 1. Suppleant
  • Rasmus Johannesen – 2. Suppleant
  • Jørgen Otto Kongerslev – 3. Suppleant
  • Mikkel Lund Mortensen – 4. Suppleant & Kritisk Revisor
  • Thomas Bøgh – Menigt medlem
  • Anders Møller – Menigt medlem
  • Daniel Sönnichsen – Menigt medlem


3. Vedtægtsændringer

  • Bestyrelsesstruktur
    • Ny Næstformandspost; Sponsoransvarlig omdøbt til Præmieansvarlig.
    • Bestyrelsen udvidet til 8 poster; quorum hævet til 4.
  • Valgregler
    • Ny valgturnus: Formand, Teknisk Ansvarlig og menige vælges i lige år; Næstformand, Kasserer og Præmieansvarlig i ulige år.
    • Valgbarhed udvidet: alle fremmødte medlemmer kan stille op.
  • Økonomi og lokal forankring
    • Overskud forbliver på Uhrhøj; bestyrelsen kan støtte andre lokale børne-/ungdomsforeninger.
  • Administrativt
    • Kravet om centralt medlemsregister (§ 8) fjernes.
    • Ved opløsning anvendes aktiver lokalt efter formålet.

De vedtagne vedtægter lægges online umiddelbart efter mødet.

4. Konstituering

Anders Nielsen træder officielt ind som Næstformand.

5. Vidensdeling / overdragelse

Alle systemadgange (Facebook, billetsalg, MitID m.m.) overdrages inden næste LAN-arrangement.

6. Børneattester & medlemsregister

Bestyrelsen undersøger et betalt system til GDPR-kompatibel medlemsregistrering og udstedelse af børneattester for bestyrelse og frivillige.

7. Næste LAN-arrangement

  • Foreløbig dato: 30. august 2025
  • Handling: Hal-reservation af Multihallen på Petersminde Skolen afklares 5. maj 2025


8. Frivillige

Frivilligindsatsen skal koordineres; bestyrelsen udarbejder en plan for rekruttering og opgavefordeling.

9. Eventuelt

Enighed om at afdække forsikringssituationen og – om nødvendigt – benytte foreningens midler til lovlige børneproces- og forsikringsløsninger.

Beslutningsoversigt

  • Vedtægter: Enstemmigt vedtaget; publiceres online.
  • Næstformand: Anders Nielsen tiltræder efter registrering.
  • Systemoverdragelse: Skal ske før næste LAN.
  • Medlems-/attestsystem: Løsning undersøges og finansieres.
  • Næste LAN: 30. august 2025; hal-booking afklares 5. maj 2025.
  • Frivilligplan: Udarbejdes af bestyrelsen.
  • Forsikring & børneprocesser: Undersøges & finansieres ved behov.


Opgaver og deadlines

  • Offentliggørelse af nye vedtægter – Bestyrelse – Snarest
  • Overdragelse af systemadgange – Tidligere→Nuværende bestyrelse – Før LAN 30/8 2025
  • Hal-booking – Bestyrelsen – 5. maj 2025
  • Valg af medlems-/attestplatform – Bestyrelsen – Plan fremlægges næste møde
  • Frivillig-koordineringsplan – Bestyrelsen – Næste bestyrelsesmøde
  • Forsikrings- & børneprocesrapport – Bestyrelsen – Til næste generalforsamling

Dirigent Ivan Abrahamsen takkede for fremmødet og hævede mødet kl. 21:30.
Referatet er ført af Anne Dorte Holm (Præmieansvarlig) og godkendt af dirigenten.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *