Om foreningen

Formålet med foreningen er at skabe fede events og oplevelser for Uhrhøjs børn og unge.

Det gør vi primært igennem vores LAN parties der er består af mini LAN party der er målrettet børn fra 2 til 8 klasse, samt vores LAN18 der er målrettet unge fra 6 klasse til de er 18 år.

Foreningen er en non-profit forening, og ingen i foreningen får nogen former for løn eller andet for deres arbejde.

Vi sigter efter at hvert event skal generere et lille overskud. Overskuddet bruger vi til at løbende forbedre vores LAN party koncept, og så har vi en enkelt gang sendt et større beløb til Hover IF fodbold, for at bakke op om etablere en kunststof bane til glæde for Uhrhøjs børn og unge.

Sociale medier og kommunikation

Vi kører det meste af vores kommunikation igennem vores Facebook grupper, så hvis du er interessert i vores event så tilmeld dig vores grupper

Grupperne er “private” så ansøg om medlemskab, så ansøg om medlemskab så godkender vi ret hurtigt.

Foreningsoplysninger

CVRNR: 37653403